środa, 3 grudnia 2014

Grudzień - miesiąc pełen magii.

Witajcie Kochani!
Czy tylko ja mam problem w wykonywaniu zdjęć dobrej jakości w tą pogodę? ;<

Parę dni temu kupiłam przeuroczy przepiśnik w Tesco za niecałe 40zł! Dzięki niemu już nigdy nie zgubię ani nie zapomnę żadnego przepisu.


Poza tym chciałabym się z Wami podzielić moim hobby, a jest nim... manicure hybrydowy ;) Jeśli jesteście zwolennikami takich lakierów to zapewniam - choć to nie jest tani interes to dużo taniej wyjdzie Wam zamówić specjalny zestaw i robić sobie go w domu niż chodzić do kosmetyczki.


A na koniec - cudowny zestaw upominkowy kremików tander care z oriflame - polecam je bardzo, są cudowne!
Serdecznie zapraszam do obserwacji mojego bloga.
Zostaw komentarz, a z pewnością się odwdzięczę.

16 komentarzy :

  1. ale ten przepiśnik wygląda nieziemsko! że ja nie miałam wcześniej pojęcia o tym że w tesco taki są :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam dosłownie kilka dni temu więc może jeszcze będą :) U mnie w tesco były na stoisku z gazetami.

      Usuń
  2. Ten przepiśnik jest po prostu idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kremiki z oriflame używam sama ! :) są bardzo tłuste, bardzo nawilżające i czekoladowy tak pachnie że ma się go chęć zjeść od razu :D przepiśniki były niedawno w biedronce :D fajnie że są w tesco może jeszcze kupie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa ;) Ja też mam teraz ogromne problemy ze zdjęciami, nie radzę sobie z uchwyceniem rzeczywistych kolorów. Ale słodki jest ten przepiśnik, aż che się tam zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten przepiśnik wpadł mi dziś w ręce i miałam nawet na niego ochotę, ale jak sprawdziłam cenę to odłożyłam kosztował 49,99 zł, również w Tesco :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie fer ze strony tesco, że w różnych miastach dają różne ceny. Ja swój raz miałam w ręce i go odłożyłam ze względu na cene (39,90) ale tak żałowałam, że na następny dzień poszłam go kupić. Ale jak za 50zł to lepiej poczekaj czasem w biedronce są i to tańsze, ewentualnie poszukaj na internecie :)

      Usuń
  6. Nie no gdybym miała pieniądze przepiśnik byłby już mój! Ależ mi jest teraz żal. Lubię experymentować i czasem naprawdę robię perełki wyszukane z internetu. Zamykam stronę, przepis znika i ciężko mi do niego potem wrócić... Często spisuję przepisy na kartki, mam ich sporo ale takie miejsce w postaci przepiśniku byłoby naprawdę wskazane.
    Nie wydaje Ci się, że ma on troszeczkę mało miejsca na skład i opis przepisu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to miejsca jest wystarczająco gdyż mam kilka przepisów, które na prawdę są krótkie a warte zapamiętania. Przy tych dłuższych po prostu zajmuję kolejną kartkę ;) a że przepiśnik jest dość gruby to nie stanowi to zbyt dużego problemu. Jeśli nie masz pieniędzy na zakup gotowego przepiśnika to zawsze możesz stworzyć własny ;) Zrób wzór strony, porób sobie zakładki, zaprojektuj okładkę i idź do punktu ksero w którym wszystko Ci wydrukują, prosto przetną i połączą w całość ;) Powinno wyjść Ci dużo taniej.

      Usuń
    2. Jej, nigdy o tym nie myślałam. Świetny pomysł ! :) Może kiedyś tak zrobię...

      Usuń
  7. świetny ten przepiśnik ;) też jestem fanką hybrydowych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę to tylko zapachem :) ale wszystkie pachną obłędnie. Są one w podobnej postaci do wazeliny i bardzo dobrze natłuszczają suche miejsca - usta, łokcie itp. :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny i inspiryjący blog!!!
    Przepiśnik jest cudowny :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiśniki są w biedronce od teraz za 22 zł z groszami

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane wszelkie komentarze ;)
Jeśli zostawisz po sobie ślad to z pewnością się odwdzięczę!