piątek, 26 września 2014

"Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać” – Walt Disney

Hej!
Jednym z moich celów jest osiągnięcie wymarzonej sylwetki do wiosny 2015 roku i myślę, że wrzesień jest idealnym miesiącem do rozpoczęcia działań w tym kierunku! 
Zaczynając ćwiczyć ważne jest żeby nie planować zbyt ambitnych treningów i szybko się co do nich nie zniechęcić a sama po sobie wiem, że często tak bywa. Tym razem postanowiłam zacząć od krótkich i lekkich treningów a z czasem będę je zwiększać. 

W moim ciele najbardziej nie podoba mi się moja pupa i nogi i to nimi zajmę się na początek. Jestem szczuplutką osobą, ale chciałabym nabyć nieco mięśni aby nadać trochę zdrowszego wyglądu pewnym partiom ciała.

Tak jak nie jedna z Was tak i ja wybrałam treningi z Mel B. 
Mój codzienny trening (z wyjątkiem niedziel) :
1. Rozgrzewka: (5 min.)

2. Trening pośladków: (10 min.)

3. Trening nóg: (10 min.)

4. Rozciąganie: (5 min.)


Cały trening zajmuje jedynie 30 minut dziennie, nieźle! 

Dodatkowo znalazłam "ćwiczenia dla lenia" na wąską talię. Podobno wystarczy tylko 60 powtórzeń dziennie (po 30 na każdą stronę)! Ciekawa jestem czy rzeczywiście będą jakieś efekty po takim treningu?
Aktualnie obwód mojej talii to 62cm, dam znać ile będzie po miesiącu wykonywania tego ćwiczenia.

A Wy ćwiczycie? Jak wyglądają Wasze treningi? Widzicie efekty? 

13 komentarzy :

  1. Ja zbieram sie do cwiczen przez cale wakacje, i troche kiepsko mi idzie, przerazaja mnie pierwsze bole miesni na poczatku treningu i go wylaczam :( http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nóżki i pośladki z Mel B są swietnie :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ćwicze czasami z Mel B, problem w tym ze kiedyś ćwiczyłam regularnie nawet codziennie, niestety teraz mam 3 zmienną pracę i jestem strasznie zła, ze nie mam na ćwiczenia czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Mel B, ma ogromną charyzmę! :)! <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Była taki czas, że regularnie ćwiczyłam w domu i set z Mel B. też u mnie gościł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miły komentarz ;) zapraszam częściej ;)
    Trochę się zapuściłam, jeśli chodzi o treningi, od października biorę się porządnie za wracanie do formy ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ćwiczę z Mel:)

    __________
    a u mnie?
    to co lubimy - klasyka w modzie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna babka ♥ !!! efekty są zauważalne i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mel B jest cudowna ćwiczyłam z nią
    ćwiczenie z nią to przyjemność !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od stycznia 2014 roku ćwiczyłam z Mel B (na ogół tylko brzuch) i trochę początkowo skalpel Chodakowskiej, nie stosowałam za bardzo jakiś diet, po prostu uważałam na to co jem i jadłam w małych ilościach, 2/3 posiłki dziennie. Schudłam ! Nawet nogi mi wyszczuplały, mimo że nie bardzo się na nich skupiałam :) Życzę sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Chodakowską nie przepadam ale Mel uwielbiam! Cudownie mi się z tą kobietą ćwiczy, ma w sobie tyle pozytywnej energii :)
      Dziękuje!

      Usuń
  11. muszę zacząć robić te ćwiczenia na talię.

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane wszelkie komentarze ;)
Jeśli zostawisz po sobie ślad to z pewnością się odwdzięczę!